< Till bloggens startsida

Chicken and noodles.

Hej bloggen!
Just nu känner mig rätt sliten och har bestämt mig för att efter detta inlägg ska jag sova! Gud så skönt kan sova i ungefär 12 timmar dårå om jag vill :) GÄÄSP nej men seriöst imorse var jag och en klasskompis i Skurup och filmade. Gick helt ok, dock hann vi inte med allt vi skulle :/ (Hon fixar det ikväll, sån ängel!) Hade simning på idrotten idag så är helt slut i kroppen. Och som varje onsdag så avslutades skoldan med matte. Slutade med att jag är både trött i huvudet och kroppen, det betyder att jag kommer så sova SÅ SKÖNT!
'
Känner mig även duktig för att jag och Emil lagade maten ikväll :D Wokade nuddlar med kyckling, wokade grönsaker och lite annat smått och gott, Yummy! Nej nu undrar ni säkert, ska hon skriva MER? Nej det är inte så mycket kvar av detta inlägg :) Avslutar med lite bilder från dagen!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0