< Till bloggens startsida

Musik o bullar såhär på morgonkvisten..

Hej bloggen!
Sorry att ja inte har bloggat på ett tag.. Har hänt lite saker i mitt liv denna sommaren som gjort att ja har tappat blogglusten. Vill helst inte berätta om vad det är som har hänt. Men i alla fall ja BER om ursäkt!
'
Nog om att vara deppig! Igår så hann jag med en hel del under dagen. Städade mitt rum (min del iaf, pojkvännen min har inte gjort sitt än!), var nere hos mormor o hjälpte henne att vika dukar o lakan, tvättade jobb overaller o lagade pizza på kvällen! Idag står städning på mammas jobb på schemat nu på morgonen sen få vi se vad dagen för med sig!
Annars i veckan har jag gått bland betorna o dragit fröstockar, tänka sig då har ja jobbat lite i sommar i alla fall. Jag har ju inte precis gjort de innan i sommar. Så de känns skönt med lite pengar i fickan. Tyvärr lär ja nog spendera dem på saker som ja har planerat köpa denna sommaren :/ . Aja, nu ska ja ta o njuta av min frukost o sen kasta mig ner till helgjobbet!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0