< Till bloggens startsida

Walking on the clouds.

Så här såg de ut idag när jag och lite annat trevligt folk stack till Åhléns. På vägen dit så blev vi skrämda av munkarna som står i mitten av ankedammen. Tur att jag inte går här så ofta....
'
Men som jag lovat från igår så kommer ett inlägg om varför jag är så glad idag. Det är nämligen så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1,5 år! Det är sjukt länge med tanke på folk är tillsammans på kors och tvärs i vår ålder :) ( No offence )
(Väldigt gammal bild.. )
'
I alla fall så är det ju måndag idag det innebär svenska, lunch, matte, håla och tillsist spanska.
I spanskan håller alla på med grupparbeten, så det var bara att sitta vid datorn och hitta information.
Micki och jag fick gå lite tidigare så vi hann med tåget! Var alltså hemma redan halv 5 (fattar inte att jag tycker att det är tidigt nu för tiden...). I alla fall nu ska jag slänga mig på TVn.
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0