< Till bloggens startsida

That's the music we make with our lips

Jaha, då så var detta en händelserik dag. Det visade sig att pojkvännen hade namnsdag idag så har ägnat dagen till att tänka ut en present. Nej men i alla fall hade först matte vid 12 sen hade jag en fet håla då jag och Micki pluggade spanska, jag kom bara halvvägs :(
-
På spanskan såg vi film och chillade mest. De flesta av oss gjorde nog mest de vi inte skulle göra.
Vissa av oss gick tidigare för att hinna med tåget och väl på tåget kommer jag på att jag inte har börjat att tänka ut frågorna inför artikeln. Skit också. Fråga då Micki om hon kunde bli intervjuad av mig angående julens tidiga ankomst. Tack och lov att hon sa ja :'D
-
Nu när jag kom hem så hade jag fixat ihop en liten bag till pojkvännen så här såg den ut:
(Den innehöll en Coca-Cola (glasflaska) och 3 små choklad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0