< Till bloggens startsida

Morgonen, den sämsta delen av dagen.

Som sagt.. enligt mig så stämmer titeln. Vet inte hur många gånger jag har snoozat alla morgnar när man verkligen inte har någon ork att stiga ur sin varma och mysiga säng. Vad skulle ni välja varm säng eller ett kallt golv..
'
Idag är det tisdag.. vilket är en helt ok dag i mitt tycke. Det är min tidigaste dag idag, slutar nämligen halv 3! Ojsan ojsan asså! :D Ska göra mig färdig nu och troligen så ska jag få upp värmen lite grann annars lär jag frysa ihjäl när jag kommer utanför huset BRRRR...! Som den tursamma ungen jag är så får jag skjuts med pappa idag, eller rättare sagt de dagarna när jag börjar åtta i skolan :D Alltså slipper jag vänta ute i mörkret på tåget och jag slipper gå från stationen till ÖP, inte för att jag inte orkar att gå det är för att det är så himla kallt!
'
Hoppas ni har det varmt och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0