< Till bloggens startsida

Everybody wants to rule the world

Hej hej!
Idag har varit en super trevlig dag. (Note the sarcasm)
Imorse så gick jag upp halv 9, för att vi skulle iväg kl 10 :(
Både roligt och tråkigt var väldigt trött men blir väl att gå och lägga sig tidigt ikväll (fast jag vet att det kommer jag aldrig att göra)
-
Sammanfattning av dagen i bilder:
Alltså har jag dreglat på blocket efter systemkameror, finns ju folk som har haft sin kamera i 3 månader och säljer den 1000kr billigare och då ingår oftast objektiv, väska o minneskort :)
-
Jag har även kollat på converse, som den converse nörd jag är :D
-
Och tillsist att jag har pluggat spanska.
Det som inte finns på bilderna är att jag har frukost med min släkt imorse och att jag har letat runder på internet efter vettig omdömen av objektiv o kameror :D
Nu är det dags för mig att sätta mig vid Photoshop och testa lite effekter till mitt och Viktors skolprojekt på onsdag :D Håller tummarna att han har en tomtedräkt nu bara :D It's going to be EPIC! (You thought that i was going to type lengendary didn't you? (: )
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0