< Till bloggens startsida

Sovmorgon!

'
Lyssnar på Skrillex medans jag gör mig färdig inför skolan :)
Ska hämta en tröja och kanske köpa en julklapp om jag har bestämt mig än :)
Sen har jag en lektion idag bara, naturvetenskaps läraren ska på konferans idag så vi slipper NakNak :D
Så slutar 5 i 2. Får se om jag får gå 5 min tidigare :D I och med att det är bara 5 min så får jag väl fråga iaf :)
'
Det blev inget inlägg igår kväll för att tåget blev inställt så va inte hemma förrän halv sju :( Och sen skulle jag plugga och spela in lite låtar :) När jag e klar med nån så kanske den dyker upp på bloggen om ni e riktigt snälla :) OCH ni får kommentera blir väldigt glad då! :D
'
Nu måste jag skynda mig! Om en timme ska jag va klar!
Ha det bra!

Kommentarer
Lena

Grym låt!

2011-12-08 @ 15:12:39
URL: http://biscottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0