< Till bloggens startsida

Kvällen planerad!

Hej bloggen!
Idag så blir det myskväll med E. Vi har köpt lite smått och gott och ska kolla på Kingdom of Heaven. Aldrig sett den förr men den verkar bra :) Nån som har sett den?
Nej nu så känner jag mig riktigt duktig.. har faktiskt börjar städa och har kokat kaffe :o (Jag som inte dricker kaffe..). Ska försöka få med E till Ystad elr Malmö imorgon.. behöver min nyårsklänning och så ska jag köpa lite basic plagg.
Hur nu det ska gå till :(
Ligger lite sent ute med klänning men eftersom jag egentligen skulle ha shoppat kläder i tisdags så räknade jag med att jag skulle hitta den där... Men blev ingen klädshopping :/
'
Aja.. får gräva i garderoben annars efter något annat :( Har iaf acessoarer till min svarta klänning som jag ska köpa. Lägger upp bild när jag har köpt den :)
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0