< Till bloggens startsida

Juldagen AKA latardagen

Hej där ute i vintervärmen!
Idag har jag gjort ingenting förrutom att titta på systemkameror och kollat kläder inför morgondagen!
Ska till Nova Lund imorgon så är lite hyper för de :D Lär vara några tusen fattigare efter imorgon men det ska väl gå :) Sitter och väger om jag ska ha bildstabilisator i objektivet elr inte.. Och om jag ska köpa Nikon D3100 elr Canon EOS 1100D. Någon som har en åsikt om hur jag ska välja? :D
Trogna drickan! :D
'
Sjukt tacksam för hjälp!
Och just igår fick jag följande saker:
*Toffifee i mängder (4 askar... holy moley..)
*Ahlgrens bilar :D
*Romerska bågar
*Marabou
*Pengar i massor :)
*Sex and the City boxen :)
*Filmer
*Ny svart halsduk (TACK SYRRAN!)
'
Bilder kommer nog imorgon om jag orkar... Fast de lär jag nog om jag fått tag i en kamera :D
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0