< Till bloggens startsida

Gone with the wind.

Ja idag så har man nästan blåst bort i stormvädret vi har utomhus. Dessutom har jag haft en ansträngande dag idag. Fast mycket var mycket lättare än jag trodde. För er som inte vet vad jag snackar om så är det att jag har haft två underbara prov idag och båda gick nog ganska hyffsat! Yay for me!
'
Kom på nu när jag satt på tåget hemmåt att jag kanske skulle göra ett blogginlägg om julklapps tips. Om du nu som jag har ångest inför vad du ska ge till folk i julklapp :) Tänkte skriva om vad man kan ge till mamma, pappa, syskonen och pojkvännen/flickvännen :D Låter det bra? Kommentera gärna!
'
Ska lägga in det senare ikväll! För nu ska jag lägga mig i sängen med datorn och chilla lite innan jag får ta tag i städningen som måste göras! ( Dessutom! Tredje advent på söndag! :D )
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0