< Till bloggens startsida

WOW!

Hej bloggen!
Oj vad länge sedan det var jag skrev här, i alla fall idag är jag sjukt taggad på nationella i matte. Skolverket slutar aldrig att förvåna mig, seriöst vilken normal människa orkar sitta och göra matteprov i 3½ timme?!
Inte jag i alla fall.. Dock har jag laddat med diverse godheter som ska få mig på topp humör!
'
Har inte kunnat skriva här så mycket för att nu i slutet av terminen har vi sjukt mycket att lämna in och att bli klara med.. Eftersom jag läser ut några kurser detta året så får vi ju se hur betygen ser ut på dem..
Nej men från den ljusa sidan så har jag bara 12 skoldagar kvar :)
Nu måste jag gå vidare till att föna mitt hår så det blir torrt någon gång.
Får se om jag skriver mer idag då jag har spanskaprov imorgon.. som jag inte har tittat på än.. SMART FELICIA!
Ha det bra i alla fall och njut av vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0