< Till bloggens startsida

Sova,sova,sova..

Hej bloggen!
Har sovmorgon idag och bara för det så är min dag räddad :D Har varit hellt slut på sistonde, brukar ju va så när vi precis har bytat till sommartid för min del..
I alla fall igår va och jag tjejerna (Sara,Nathalie) ute och fotade lite snabbt efter skolan :D
Vi tog lite roliga bilder som jag ska lägga in senare :D
'
Just sitter jag vid den lilla datorn och jag har alla bilderna på min stationära och dessutom har jag photoshop där som jag redigerar mina bilder i. Har tre lektioner idag: Spanska,Idrott och Matte. Inte så pjåkigt.. dock tråkigt att jag slutar 20 över fyra idag. Så det betyder att jag är hemma vid halv sex.
'
Äh får se om jag hinner slänga in nått blogginlägg under dan annars så får ni helt enkelt vänta tills ikväll :)
Nu ska jag upp och duscha, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0