< Till bloggens startsida

Trött och sliten.

Hej bloggen!
Är lite nojig över att min usb-sladd är i skolan och jag har ingen aning när ja ska få tillbaka den..
Alltså får ni nöja er med tråkiga gamla bilder tills jag får tillbaka den :( Min media lärare är fortfarande sjuk och har ställt in morgondagens lektion också.. SKIIIT! Då har jag bara två lektioner imorgon och då hade jag tänkt vara så duktig och göra pannkakor innan skolan imorgon till mig själv :D Får ju lyxa till det ibland!
'
Fyndade en kanon snygg topp idag på hm! 149:- riksdaler för denna skönhet!
Nu ska jag änga mig åt lite meningslöst sufrande på internet och sedan ska jag gå och sova :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0