< Till bloggens startsida

Lata söndagar är ett måste.

Trött chey efter busy weekend. Elr ja det kan diskuteras..
I fredags var jag så fett trött efter skolan och la mest och latade mig framför TVn. Igår (lördag) så sov jag nästan till middag och tillbringade därefter dagen framför datorn. Glömde helt bort bloggen :P
'
Idag så har jag däremot haft fullt upp. Vid tolv tider idag så var jag och hela tjocka släkten på julbord på Löderups strandband. Där var vi mellan 12 o 13/14 efter det var det hem till mormor och morfar som gällde för glögg och mandelmusslor mm.
(Dessa är på önskelistan i jul!)
Det planerades även hur maten skulle bli uppdelad inför julafton. Sen var det dags hem för att lägga sig på soffan med datorn i knäet (vad annars?) och just nu tittar jag på så mycket bättre med resten av familjen :)
'
Nu är det däremot dags för att kolla på låtar som jag senare ska spela in :) Jippi! Nä nu ska jag lägga ner datorn och chilla i soffan för att sedan hålla vara på det sista av helgen som e kvar. Imorgon är en väldigt speciell dag för mig, fast att det är måndag. Mer om detta får ni läsa om imorgon :D
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0