< Till bloggens startsida

F.

Hej bloggen!
Har varit och shoppat idag fick tag i lite olika saker: 2 jeans, 1 par träningsbyxor och en skjorta (+ ett par solglasögon) Just nu sitter jag och kollar på Mumiens återkomst men så klart så har jag datorn i högsta hugg i knäet.
Nej nu så ska ja dra upp ett riktigt ilandsproblem som jag upplever just nu, heres how it goes:
'
Jag: -Jag ska nog lägga colan i frysen så den blir riktigt kall.
2 timmar senare...
Jag: - FAN ja glömde cocan!
Springer ner till frysen och ser att cocan har börjat frysa.. Skit också! Så nu sitter jag och väntar på att isen ska smälta... ilandsproblem på hög nivå! En helt vanlig helg för Felicia "smartingen" Johansson.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0