< Till bloggens startsida

.

Hej bloggen!
Idag har jag faktiskt sovit ändå tills klockan 10 :o. Senaste gången jag gjorde det var flera veckor sedan.
De senaste helgerna har varit hektiska och gud va skönt att jag äntligen fick sova ut! Idag ser mina planer ut såhär:
x Städa
x Skriva spanska talet
x Slappa
x Äta en bit kladdkaka
'
Ja det ser väl inte så hemskt ut? Dock kommer det ta 50 år att bli klar med spanskan.. Aja, hade tänkt att den skulle bli någorlunda klar så jag bara måste börja öva inför talet den 30 Maj. Som tur e är jag inte ensam, i min grupp finns även Micki och Klaudia (http://cosmicjourney.blogg.se/).
Nej nu ska jag ligga kvar en stund till i sängen och sen ska jag ner och käka frukost och sen var denna dagen igång!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0