< Till bloggens startsida

En härlig söndag!

Hej bloggen!
Idag så har det varit en härlig dag! En sån där dag där allting går som man vill! Härligt behövde verkligen det idag.. skolan imorgon är en av anledningarna. Nej men idag så vaknade jag vid halv 10 och tänkte: ''Varför gå upp redan?'' Så jag la kvar i sängen tills 11 då jag gick upp och kom på att jag behövde nya pennor, de andra har gått en aning sönder under första terminen :o
Mamma och jag stack till Tomelilla och köpte lite saker, hittade två kuddar som jag blev kär i direkt.. Så var tvungen att köpa dem :o Så här ser mina nya snygga kuddar ut (såklart dekorationskuddar!) Efter så for vi hem igen och vi stannade på fiket påvägen hem och köpte semlor och en chokladmuffin (till moi!) Efter fikan så satte jag igång med att renovera bloggen.. Inte klar ännu men känner mig nöjd för stunden!
Nu ikväll så har jag bara segat framför tvn (SEX AND THE CITY! <3) Nej men nu måste jag sova! Kommer aldrig orka upp imorgon! Fast en timmes extra sömn kanske hjälper? Aja får se om jag hinner lägga in nått inlägg innan jag sticker imorgon, tack och lov att jag inte börjar förrän kl 10! (Oj vilket jumbo inlägg det blev :o förlåt!)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0