< Till bloggens startsida

Time for bed!

Hej bloggen!
Efter 2 timmars hängande framför datorn så ger jag upp och går och lägger mig :)
Det har inte hänt något intressant alls idag. Njuter mest av det sista av lovet. Det är hemskt att vi börjar skolan igen på måndag D: fast har vant mig vid tanken nu snart.. fast man får träffa klassen igen :)
(bjuder på E's nya örngott)
Har verkligen orkar noll detta lovet. På fredag ska jag på frukost hos farmor och farfar och senare på dagen ska jag och E åka in till Malmö för att hälsa på hans morbror (och shoppa) :D Trevligt trevligt. Blir alltid såhär, gör ingenting i början av lovet och sen gör jag massor i slutet av lovet :)
'
Nej men nu ska jag gå och borsta tänderna sen krypa under täcket och sova :)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0