< Till bloggens startsida

Fundersam tjej..

Hej bloggen!
För det första så är jag superglad för att jag äntligen har rensat hela min inkorg. Min stenålders mobil ville inte radera alla mina sms, den bara hängde sig.. Så istället sökte jag runder på Android Market och hittade en app som heter "Text Deleter". Även om det tog mer än 1 timme(ca 5000 sms på min mobil) så är den äntligen klar! Valde att jag skulle ha kvar det sista smset från varje konversation i min inkorg!
Såhär ser symbolen ut om du är intresserad av den ;D
Och nu till något helt annat.. imorgon har jag en ganska lång håla så jag funderar om jag ska knalla bort till elgiganten och köpa en locktång.. nämligen OBH Nordica creative curls
Någon som har den redan och vet hur bra den är? Tänkte köpa den förra året men då låg den på 500:- och jag tyckte att det var för mycket pengar på en locktång.. Men nu har priset sjunkit till hälften- Så ja vad tycker ni? Behöver er hjälp kära läsare i denna frågan: Att köpa eller att inte köpa? :)
Ha det bra!

Kommentarer
Svärmorbror

Jag har en sån och tycker den funkar bra

2012-02-05 @ 20:52:29
Anonym

köp babyliss icurl ist, har den sjukt bra!

2012-02-06 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0