< Till bloggens startsida

Deep in thought.

Hej bloggen!
Just nu sitter jag och stressar ihjäl mig över lite läxor som jag har idag.. Har precit blivit klar med min spanska, tack och lov! Annars har jag matteprov idag och jag ska bli klar med en media uppgift där man ska skriva om en känd fotograf, dessutom skulle man välja ett foto av fotografen och försöka göra ett liknande..
Själv valde man fotografen Robert Mapplethorpe, han dog på slutet av 80-talet. Hans bilder är lite vulgära skulle jag vilja säga. Om du vill se så får du söka på honom :). Själv tänker jag inte lägga upp dessa bilder själv.
-
Har valt detta fotot av honom att försöka "härma"
Lägger upp min version senare idag, då jag måste redigera fotot lite just nu (om jag hinner ens..)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0