< Till bloggens startsida

Cold.

Hej bloggen!
Ska börja detta inlägg lite negativt. Innan spanskan idag så frågade vi om vi fick gå kvart i fyra och läraren sa ja för att vi har prov på onsdag... Men när klockan väl va kvart i så höll vi fortfarande på med vår hörövning.. Vi blev klara först klockan 5 i fyra.
'
Jag och Micki tog beslutet att vi skulle springa för att vi vill inte komma hem halv sex. Så vi sprang och hann precis med tåget.  Jag fick känna på smärtan av att inte ta sin medicin.. har ansträngningsastma, men som tur hittade jag min medicin i min väska. Ja va i Gärsnäs halv 5 och där möttes jag av stora snöflingar som dansade ner från himlen.

När jag väl va hemma inom dörren bestämde jag mig för att gå ut och fota så jag skyndade mig ut medans det fortfarande snöade. Här är några av bilderna!
Har även blivit helt förälskad i en låt (hur nu det går till..) Sjukt fina filmklipp i!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0