< Till bloggens startsida

Laddar och pluggar.

Hej bloggen!
Denna helg har varit full av trevliga händelser! I lördags hjälpte vi till på den andra öppningen på Bil och Maskin och senare på lördagen begav sig jag och Emil till Oxie för att hälsa på mina gudföräldrar.
På kvällen åt vi gott och spelade Skippbo hela kvällen, på söndagen så stack jag och gudmor på
shopping och Emil och gudfar stack och prövade på att skjuta på skjutbannan.
Sen träffades vi alla på  Entré för att bowla på O'Leary's (då kom även David, Sofie och Uffe).
Vill inte skryta men... JAG VANN! Mohaha 155 poäng :D Efter bowlingen så käkade vi där och sen
begav vi oss hem för att hämta väskor sen var det tåget hem igen.
'
Idag har jag däremot inte haft det lika kul idag, först nationella muntliga i svenska imorse.
Sen hade vi matte och tillsist spanska då vi gick igenom lite nytt!
Just nu sitter jag och försöker bli klar med min jobbiga svenska uppgift.. har cirka en halv sida kvar.
Ska nog försöka väntat tills imorgon och skriva klart den, känner mig tom på inspiration just nu och det är
aldrig ett bra tecken för mig del :/ Nej nu ska jag försöka låna Emils telefon och spela Rumble!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0