< Till bloggens startsida

Good Morning!

Hallå ja :D
Idag är det gran time! Pappa, jag och E ska ut och fixa granen. Som vanligt får jag välja ;) Bara för att jag är bäst på det! Elr neeej.. kan vara att den ska vara lika lång som mig som jag följer med :) Så mätFelicia till er tjänst!
'
Har precis fixat mig och ska senare idag göra snickers :D Det ska dokumenteras med massor av bilder!
Har hört av vissa av er att ni mest vill se bilder och orkar inte läsa för mycket ;D
Inga problem det fixar jag!
'
Såhär ser jag ut idag :) :
Ha det bra!

Kommentarer
Helen Bengtsson

Lika söt som alltid!

2011-12-17 @ 21:44:53
Felicia J

Tack kära gudmor! :D Jag försöker!

2011-12-17 @ 22:41:30
URL: http://saintneonheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0