< Till bloggens startsida

Fabulous make-up!

Hej bloggen!
Idag har jag prövat mitt nya smink från Lily Lolo. Fick ett startpaket med mineralsmink i julklapp :) Detta är ett stort PLUS för mig
1)De har ljusa nyanser och jag är väldigt ljushyad.
2) Det sitter lätt på ansiktet, känner mig osminkad :)
3)Det döljer lagom mycket och ser fortfarande naturligt ut :D
Såhär ser sminket ut:
Detta använder jag : *Mineral Cover Up: Blondie
*Mineral Foundation: China Doll & Porcelain (Blondie)
*Mineral Finishing Powder :Flawless silk
Har även fler sorter men kan inte använda dessa på vintern :) De andra var lite mörkare. Fick även med en bronzer, men det unviker jag på vintern (ser onaturligt ut). :D Kan rekommendera det starkt!
'
I övrigt så har jag fortfarande ingen hårfön D: Men som tur e ska pappa köpa med en hem till mig. YES! Kan inte överleva utan hårfön... Nej men får låna mammas idag också kan inte gå runt med blött hår. Nu ska jag kolla in när Sherlock Holmes : A game of Shadows går idag och imorgon funderar på att se den med E. Någon som har sett den? Va tyckte ni om den? :)
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0