< Till bloggens startsida

Back in time!


Hej bloggen!
Just nu sitter jag och grubblar över miljön på min naturkunskaps uppgift. Låter detta intressant? Då är du inte som mig. Jag saknar ibland högstadiet, när det antingen var rätt eller fel när man svarade.. Nu för tiden så ska man grubla över allt och sedan refektera det från flera perspektiv.. Jag tror jag blir knäpp. Antingen så spårar man iväg helt eller så är man inte djup nog. Japp den linjen mellan bra och dåligt är hårfin.
'
Nej men på tal om min fina lilla låt jag har lagt in överst idag, så kom jag på att tänka hur skönt det skulle ha varit om man varit född för 50 år sedan istället. Gud vad livet kändes lättare då än nu. Eller ja det beror på hur man ser det..
Nej nu ska ja göra en fuling och låta er sitta och grubla på det lite själva :) Själv ska jag skriva vidare och förhoppningsvis bli klar eftersom det är tills imorgon :/
Åh men juste! Hade spanska prov idag och känns som att jag klarade E i alla fall! Stort framsteg för Felicia!
Två veckor kvar i skolan och sen är jag banne mej fri! :D
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0