< Till bloggens startsida

Pluggar satan!

Hej bloggen!
Just nu sitter jag och Micki och pluggar loss inför spanska lektionen. Vi har snart tillbringar 1,5 timme att göra lite allt möjligt. Fixat presenter, käkat glass och gått runder i Ystad stod bland annat med på vår att göra lista idag.
Micki fixa två datorer så vi sitter i ett grupprum där hon råpluggar medan jag själv sitter mest och glor argt på min spanska(grrrr.. min värsta fiende).
'
När jag kommer hem idag så måste jag kolla på en film och skriva anteckningar, JIPPI! Sen blir det väl att börja läsa inför Naturvetenskaps provet jag har på torsdag och det lilla föredraget som jag och några andra ska hålla på fredag när vi har psykologi lektion D:
'
Äh biter ihop och så går detta galant! Nästa vecka är det lov och INGET ska förstöra min lediga veckan :D

Nu får ni ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0