< Till bloggens startsida

What to do...?

Hej Bloggen!
Igår var en interaktiv dag.. så idag har jag bestämt mig för att gå en runda eftersom vädret tillåter det :) Men det blir nog senare idag eftersom just nu ska jag fokusera på min spanska..
Skolan alltså.. snart så ska vi ha lämnat in våra individuella val, och jag vet bara en sak som jag vill ha (:O!), man måste ha två reservval..
'
Ska läsa igenom ännu en gång vilka saker som fanns att välja på. Som förstahandsval ska jag nog välja Entreprenörskap (stavning?)... Vad ska du välja om du går på gymnasiet, och vad valde du när du gick där? :9
Ha det bra!

Kommentarer
Jonas

jag valde samhällsvetenskaplig linje och därefter en Ekonomisk kompletteringskurs på ett år så jag fick behörighet även från Ekonomisk linje.

2012-01-15 @ 11:55:42
URL: http://franatillb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0