< Till bloggens startsida

Pictures of you..

Hej bloggen!
Idag har jag varit lite mer aktiv med kameran än vanligt (vad trevligt!) Började kl 8 imorse och kom till skolan ungefär halv 8. Detta var vad jag mötte när jag kom upp..
...absolut tomhet. Okej.. tänkte jag, bäst att göra någon nytta! Så satte mig och sorterade papper från mina mappar (GEEK!). It had to be done, blev klar lagom tills vi började :) Dagen gick rättså snabbt, vi satt och snackade på hålan och vår 2 timmar och 20minuters lektion i Svenska/Historia var snabbt avklarad. Under vår bensträckare passade jag på att ta fram kameran och fotade lite folk från klassen :D
Linnéa och Johan
Nathalie
Geraldina
Nej nu ska jag ta och läsa lite spanska (och kolla facebook..) det kan jag faktiskt inte hjälpa :) Kommer nog ett inlägg till senare. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0