< Till bloggens startsida

Ledsen Felicia...

Skulle gå in på Facebook igår kväll då de krävde att jag fyllde i en säkerhetskod. Okej.. tänkte jag och tryckte på skicka kod igen. Fick då en kod till min mobil 12 TIMMAR senare! Och nu när jag har fyllt i den så vill den inte funka :( Dessutom så när jag trycker på skicka kod igen.. så säger den bara: Please try again later..
'
Jaha såhär ser min morgon ut än så länge.. vem visste att Facebook va så viktigt för en? :( Nej men i alla fall ska försöka sen i eftermiddag och se.. Orkar verkligen inte göra ett nytt konto och adda alla mina vänner... IGEN.
'
Nej men nu ska jag sitta och sura en stund till. Får se om jag skriver något mer idag. Allt brukar gå åt pepparn när jag väl e sur. :(
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0