< Till bloggens startsida

När man talar om trollen..

Hej bloggen!
Nu är det såhär att jag har blivit FETT sugen på att tatuera något simpelt.. Blev helt galen och ritade till och med upp min tatuering... Detta är INTE bra :( Liksom 1 år kvar tills man är 18 år.  Kan nästan räkna med att jag får vänta tills dess :o
Vill ha en simpel text och KANSKE med hörlurs sladdar slingrande omkring.
Såhär är typ hur jag vill att den ska se ut :')
Antagligen vill ja ha den på ryggen mitt i allt/på min vänster arm insida/vänster höften..
Jahapp, detta lär bli intressant när jag fyller 18.. Dock ska den inte vara nån jätte tatuering den ska vara lagom men stilren :) Den kommer ju i så fall sitta på mig resten av livet!
Nej nu ska jag ta och sova och drömma om snygga tatueringar!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0