< Till bloggens startsida

Once in a lifetime..

Då var det torsdag igen! Dags för två lektioner och sen hem igen :D
Alltid lika skönt. Har spenderat min förmiddag med att kolla på kameror, dregel.
Längtar tills jul eller om det blir innan :) Vet inte om det ska bli en Nikon eller en Canon.
Canon har så mycket större utbud på tillbehör när man väl har köpt kameran.
Hm..
'
Ska i allafall käka nu och sen blir det att gå till tåget och masa sig in till Ystad och börja glo julklappar till mamma och pappa. Pojkvännens julklapp får vänta tills jag har gett honom hans andra present som blir den 28/11 ;)
Har dessutom funderat på att se den nya Twilight filmen i helgen, blir väl fredag eller söndag då.
'
Usch dessutom har jag inte börjat på min artikel än men det får jag väl börja med idag :D
Laptop med på tåget så är det kirrat! Måste dessutom fota lite till min artikel får väl fota lite nu på dan och lite ikväll för att få den där juliga känslan :)
'
Nu måste jag kila, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0