< Till bloggens startsida

No habla español

Mååååndag idag mina kära läsare!
Och det betyder sovmorgon! :D Sov som ett barn till kl 8 då jag behövde göra mig i ordning , tåget går ju klockan fem i 9 :D Blev klar efter en halvtimme och chilla vid datorn en stund, om nu plugga glosor kan klassas som chilla? :S
I alla fall.. käka min frukost och kolla väskan en sista gång och sedan drog jag mig mot tågstationen.
'
Satt med lite vänner på tåget och vi snackade för fullt hela vägen till Ystad, undrar lite var den tiden tog vägen?
När vi väl kom till skolan så hade vi svenska där vi läste lite artiklar om folk som har utsatts för hatbrott(rasism typ).
Efter det var det dags för maaaud, idag var det falukorv och potatismos i skolan. Helt ok. Falukorven hade kunnat smaka bättre..
Vi hade matte efter det då jag äntligen fick lyssna lite på mina nya låtar jag fixa ner i helgen.
'
Efter vår kära matte så stack jag för att möta Micki och sticka ut på stan :) Pröva lite kläder men köpte bara ett halsband som ska komma till användning på julbordet på söndag!
Tillsist hade vi spanska och vi fick sluta en halvtimme tidigare! En HALVTIMME :D Så vi hann med 4 tåget hem och gissa om jag blev glad, komma hem halv 5 istället för halv 6 :D Då så humöret är på topp! Och jag har bara en läxa än så länge denna veckan :D Hurra för mig asså! Ska gå ner och käka snart, får se vad jag kan trolla fram..
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0