< Till bloggens startsida

Första inlägget!

Äntligen! Efter en halv veckas strul med designen så är jag klar! :D
Och ett speciellt tack till Klaudia som hjälpte mig idag. Förstår mig verkligen inte på blogg.se men men...
-
Har tänkt länge på att skaffa blogg men så lat som jag är så är det svårt att ta tag i det.
Just nu så har jag gått halva höstterminen på gymnasiet, det känns grymt!
Visst så simmar man i läxor i mellan åt men gjorde man inte de i 9:an ibland?
Dessutom så är det roligare med klassen nu. INGA SMÅ GÄNG! Det är något som finns på högstadiet, finns nog inte många klasser där alla pratar med alla. Tack och lov för gymnasiet, känns mer öppet och man känner sig helt klart mer välkommen.
-
Idag har varit en helt ok dag, film på medialektionen. Hann knappt äta tack vare den långa kön till matsalen. Skyndade sedan vidare till spanskan hann dit i sista minuten SCORE!
Sist hade vi mattelektion, vill bara tillägga en sak: Vems ljusa ideé var det att höja kraven på Matte 1 ?!
Enligt kursplanen så ska vi kunna mer från grundskolan än vad vi har fått lära oss. Mamma mia...
Nu ska jag i alla fall klura på vad som man kan skriva om de närmaste dagarna, vill gärna ha förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0