< Till bloggens startsida

Early rise

Hallåja :)
Idag så var det något magiskt när jag vaknade, jag vaknade av mig själv kl halv 6 :o
Rekord för min del i alla fall, kanske så var det för att jag visste att jag också skulle duscha nu på morgonen.
Dags för att packa gympaväskan nu och se till att jag får med alla mina vanliga böcker med. It's time for the BIG BAG! Har en enorm väska där jag får plats med allt, och då e jag seriös när jag säger allt. Sorry för de dåliga bilderna hitta in min USB-kabel till kameran så blev med webbkameran på mini-laptopen :/
Såhär ser den ut:
Nehe nu e de dags för att gå ner och äta frukost! Får skjuts med pappa idag, jippi! slippa och stå på kalla stationen och frysa i en evighet! Slutar tjugo över 4 idag och e inte hemma förrän kl halv 6 :/ Får se om jag sticker och tränar sen igen för att har idrott på onsdagar och vår nya idrottslärare vet verkligen hur man har idrottslektion! Roligt men så otroligt givande :D
'
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0