< Till bloggens startsida

Trött och oinspirerad.

Rubriken stämmer överens med hur jag känner mig just nu.. Eller?
Men imorgon då jävlar ska jag baka snickers! Det blir att dokumentera och lägga upp det på bloggen för er!
'
Sitter och kollar på min blivande systemkamera, Gah! Vill ha den nu!(8 dagar till julafton!) Har redan kommit på tusen saker jag vill ut och fota och pröva med den :o  Letar dessutom efter ett par skor som liknar de där Jeffrey Cambell - Lita skorna :) Vill inte lägga 1,5 tusen på ett par skor liksom :o (Det är ju mer än två par converse..) '
'
Och ja, jag brukar räkna hur många converse jag kan köpa om jag ska köpa något riktigt dyrt :o
Funderar på att lägga in bilder på mina kära skor imorgon? Hur låter det? Eller kanske så ska jag spara det till söndag.. Om jag orkar.
'
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0