< Till bloggens startsida

Shopping on the list!

Hej bloggen!
Idag så ska jag och E dra oss mot Ystad för att hitta mina nyårskläder. Lagom sent ute? Äsch har kollat lite på långkjolar och lite bälten får kolla hemma efter tröjor som man kan ha till :) Däremot så sitter jag säkert på halsbands fronten. Har tre ursnygga halsband. Ett silvrigt, ett guldigt o ett svart/silvrigt :D Skofronten ser också färdig ut :) Nu ska jag föna håret med min nya hårfön som jag skicka bud med igår :)
Såhär ser den ut:
Ska dessutom rekommendera Aussie's Heat Protect :D Superbra resultat känns helt naturligt, inte konstgjort som vissa heatprotect kan ge känslan av.. Använder det dagligen när jag fönar håret :) (Och såklart när jag använder plattång osv.) Nej men nu måste jag skynda mig att bli klar så vi kommer iväg :)
'
Ha det bra!

Kommentarer
Eleonor

en mycket awesome blogg:D var köper du värmeskyddet och vad kostar det?^^ :D

2011-12-31 @ 10:14:38
Felicia

Tackar :D Jag köper mitt på Åhlens :) Har glömt vad de kostar men de går säkert att se på deras hemsida :D

2011-12-31 @ 13:17:25
URL: http://saintneonheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0