< Till bloggens startsida

Just about to go to bed.

Hej bloggen!

Har varit i skolan idag :) Har gjort ett matteprov annars har resten av dagen varit slöseri.. :/
Äsch, känner mig piggare idag iaf, kan ju vara för att jag har ätit som jag brukar.
'
Just nu sitter jag och väntar på att E ska stänga av datorn så vi kan gå och borsta tänderna :D Sen ska jag krypa ner i min varma säng och nanna :D För den här tjejen har sovmorgon imorgon OH YES! Hihi vill inte skryta ju.. ;)
'
Imorgon så ska jag ut och fixa julklappar, måste bli färdig på det nu! GAH! Att det ska vara så svårt att köpa 3 julklappar.. Tror jag vet vad jag ska köpa nu iaf.. Men kan inte avslöja något i bloggen :) Då finns chansen att de personerna ser det!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0