< Till bloggens startsida

Julafton!

Hej hej där ute i jul!
Just nu sitter jag och dricker Loka vattenmelon/citron :D
Väntar på att vi ska bege oss till Uffe och Ingrid där vi ska fira jul i år! :D Mysigt! Nej men ska lägga upp bilder på mina julklappar antingen imorgon eller på måndag (om jag har köpt min kamera då!) Hihi snart är den min min underbara kamera!
'
Imorse kom farmor och farfar på julfrukost efter som vi ska fira med andra sidan av släkten nu i eftermiddag :D
Jag har verkligen ingen aning vad folk ska ge till mig, har ju gett den ultimata tonårsönskingen: Pengar!
Hihi fast jag har ju kameran som ska betalas så folk kan ju inte protestera nu ju.
'
Nej men nu får jag gå från datorn för att om 30 min börjar KALLE ANKA (ja, jag är barnslig).
Har ingen aning när jag kommer ikväll så blir nog inget mer inlägg idag :D
GOD JUL PÅ ER! (även om vi inte har nån snö här nere i skåne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0