< Till bloggens startsida

Gluttar på nyårskläder...

Hej bloggen!
Just nu är jag överlycklig för att IMORGON (ja ni läste rätt!) är den sista dagen för denna terminen i skolan :D
Idag gjorde jag sista provet för denna terminen! Dessutom så sitter jag och gluttar på en tröja jag skulle kunna ha på nyår kanske... ;)
Detta är tröjan, fin va? :D VILL HA!
Vet redan att den passar för att jag prövade den först inför julbordet :) Men ska nog köpa den imorgon när jag går på stan :D Blir nog ett par boots, svart kjol och svarta strumpbyxor till :) (Och ja jag ÄLSKAR svarta färger !)
Dock är jag lite depp för att den klänningen som jag ville ha från början var slut i den färgen som jag tyckte om, attans!
'
Nej nu ska jag ta det allmänt lugnt och ladda inför jullov! Blir nog en eller annan shoppingtur.. Kan inte låta bli juuu!
Detta är ett av mina senaste fynd från när jag shoppade sist.. Söta till våren :) Även om mina converse tar upp den mesta av min vår och sommartid :) Dessa blir till lite finare tillfällen :) 250kr på Monki :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0