< Till bloggens startsida

Christmas is right around the corner

Första december idag då! Super mys enligt mig!!
Idag har varit en speciell dag, började halv 1 idag och hade samhälle och prov i naturkunskap.
Slutade därefter 10 i 3 och gick för att träffa Victoria på kafeét vid stationen :)
Vi bestämde oss för att fixa en present till vår sånglärare efter som det var sångavslutning idag.
Jag och Victoria köpa en paradis ask och en blomma. Helle och Sanne var också med på presenten.
'
Efter det var det att ta 570 till Borrby. Vi fick skjuts till kyrkan i alla fall (som tur var!).
Vi repa och sedan kom resten av folket där vi sjöng och lite annat folk spelade olika stycken av olika artister/kompositörer. Riktigt mysigt! I kyrkan får man så fin akustik.
'
Nej men nu har jag tittat på Criminal Minds och ska snart gå och lägga mig :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0