< Till bloggens startsida

Busy with work!

JAAAAAPP! Felicia har äntligen tagit sig samman och satt igång med läxor som jag skulle ha gjort innan.
Jag oooorkar inte seriöst! Två prov på fredag OCH en inlämningsuppgift som ska vara klar.
'
Just nu kämpar jag på med min spanska och det går lätt SÄMST! Äh vi får se vad läraren säger imorgon.
Blir lagom glad om jag ens lyckas att skriva klart den! Sen kommer fas två! Att lära sig den förbannade texten PÅ SPANSKA.  Sur tjej vill inte prata spanska inför klassen.
'
Jaha nu ska jag klaga lite till på mig själv och sedan fortsätta.
ÅH NEJ! Insåg precis en sak till att imorgon på idrotten så har vi dans. Usch fy och blä. Illa nog att vi ska behöva dansa vi ska dessutom göra det med en annan klass.
'
I alla fall (utom klagozonen) idag har varit en lugn och sköön dag i skolan, två lektioner där den ena var att vi hade genomgång och den andra var att vi kollade på en film om andra världskriget. ÄLSKA TISDAGAR!
'
Efter skolan så stack jag och Nathalie till Åhléns för att senare sticka vidare till Lindex och H&M. Efter så stack jag till tåget och åkte skånetrafikens stolthet (pågatåget!) , som faktiskt gick som det skulle idag, hurra!!!
'
Nu ska jag dyka ner i böckerna och sen kolla på en dokumentär på SVT Play!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0